För- och nackdelar

Att gå upp tidigt själv när killarna fortfarande sover, har ju klart både sina fördelar och nackdelar.
Det är bra skönt att komma upp själv och äta frukost i mörker och tysthet. Så himla härligt!
Men sedan när jag står i dörren och ska köra och killarna väl vaknar, då är det inte lätt att komma iväg. Snöret blir lite gosig och jag också.
Tur det inte är så ofta jag går upp själv, för då hade nog nackdelarna över vägt fördelarna, i morse var det nog ändå tvärtom. Hängde ni med? ;)

Ha en fin dag!



Kommentarer
Sofie

Gunghästen tror jag är köpt på någon nätbutik, det är tyvärr så många år sedan så jag kommer inte ihåg vilken. Men kolla på nätbutiker som säljer lantlig inredning, där kan den finnas (eller något liknande!).

Skönt med lite egentid på morgonkvisten :-)

Kram, Sofie

2012-11-21 @ 10:27:48
URL: http://sofiesstiltje.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0