Det här med mysiga hemmakvällar

Alltså jag har kommit på att varje kväll hemma hos oss går det åt 12 värmeljus, en bit på ett blockljus och ganska många vedpinnar i kaminen, herrejisses vad mysigt det är med höst!! Här är tokigt varmt just nu och Marcus dog när jag prompt skulle slänga in en vedpinne till, men se det gjorde jag minsann ändå ;)
 
Tevattnet har dessutom kokat klart nu, så nu blir det givetvis te, standard ;) Men vet ni? Det är faktiskt första temuggen idag, konstigt! Hann inte ta med mig någon när jag for i morse, jag handlade inte på skolan och det har inte funnits tid till tedrickande i eftermiddag. Men nu är det äntligen dags :)
 
Nu får det vara slut med mysandet här, dags att tända lampor - golvlampan här intill fåtöljen och så "flitens lampa", dags att plugga helt enkelt.
 
Vi hörs senare, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0