AsIf4476 - 15 % rabatt!

Hej på er!
Nu såhär på kvällskvisten vill jag passa på att ge er ytterligare ett julklappstips.
Med koden Fanny får du 15 % rabatt på allt fint som finns hos AsIf4476. (<--- länk!) Rabatten gäller till och med den 25 november och gäller på allt utom braskaminer och elcyklar.
 
Här är några av mina favoriter ur deras fina sortiment
En svart vas i järn - Santorini, mellan
 
 
Eller varför inte denna fantastiska fotbollspuff som verkligen hade gjort sig bra hemma hos en fotbollstokig tjej eller kille!
 
 
Ljusstaken London är även den en favorit. Jag tycker den är väldigt fin
 
 
Jag är övertgad om att ni hittar något som faller er i smaken, eller julklapp till någon du tycker om :)
Berätta gärna vad ni tycker och om ni fann något ni gillade lite extra. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0