Vilken vecka...

Baka bullar. Baka ännu mer. Fixa tårta. Färdigställa Miltons rum med ett lager färg och två tapeter och möblering. Redovisning för Exportrådet. Grupparbeten. Kalas för Milton. Födelsedagsfest för vänner. Mors dag på två ställen, varav det ena innehållande ett kalas också. Jobba söndag natt. Redovisning måndag morgon. Milton fyller år på måndag om en vecka.

Behöver jag säga att jag längtar till måndag om en vecka vid den här tiden? Då ligger jag och sover gott i min säng!
Jag skulle verkligen behöva uppdatera mig själv till multitasking, phu...!
Och nej, allt hänger inte på mig, vi får dela på det så gott det går. Klippa gräsmattan och storstädning står inte med på listan ovan, det hänger på min andra halva ;) En del av arbetet ovan ligger dessutom på oss båda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0