Växjö!

VILKEN EFTERMIDDAG!!! När Milton hade sovit middag, så for vi direkt ner till tågstationen för en spännande utflykt. Vi satte oss på tåget mot Växjö för att besöka min allra bästa vän. Hon visste däremot ingenting, utan detta var en grej som jag och hennes vän där uppe hade kokat ihop. Anna blev så galet överraskad, så det var så himla lyckat och ovärderligt! Hon tar examen denna vecka, detta fick bli en del av hennes examenspresent från oss! Hon är bara bäst!

Och vilken kompis hennes vän Alexandra är då! Så himla omtänksam. Hon hade bjudit in hela tjej-ligan så jag fick träffa dem. Inte nog med det, hon visste ju att Milton hade fyllt år och hade ordnat födelsedagsfika för Milton och födelsedagspresenter och allt! TACK ALEXANDRA, jag hoppas du läser detta ;)

Milton var helt fantastisk, hela eftermiddagen. Vilken kille jag har alltså! Han som alltid har haft ett sjuhelsikes humör, har blivit så himla lättsam och underbar på alla sätt och vis. Missförstå mig rätt, det var han givetvis innan också, men nu är det på ett helt annat vis, han har blivit så stor!
Här sitter han på tåget och ser fram emot en lång tåg-resa, spännande!




Jättespännande. Och så fin! Stora fina 2-åringen!





2 personer som betyder så fruktansvärt mycket för mig. Anna och Milton, vilken fin efermiddag med er och vänner!
Här "poppar" de stenar i vattnet i brunnen, en favoritsysselsättning för Milton ;) Ja Anna ser ju inte ut att misstycka, haha!



Finaste!




Påväg hemåt. Hejdå Växjö! Undrar när vi ses igen? Anna slutar ju skolan och flyttar, så det lär dröja innan vi ser Växjö igen.. Lite tråkigt faktiskt..




Jag var lite orolig över hemvägen. Klockan var snart sov-tid för Milton, men nejdå, han var så fantastisk! Han spatserade runt på tåget ocg pratade med folk, åt äpple, spelade spel på mobilen och sådär. Folk är bra härliga egentligen. Ni vet ju att jag har skrivit lite komiskt om det där med att pendla och att folk nästan är rädda att prata och umgås med folk sådär. Men när barn är med så är det helt andra bullar, folk har idag varit underbara; pratat med Milton, med mig och låtit Milton sitta hos dem - härliga människor!




Väntan på sista tåget hemåt. Stora killen roade sig bra där på perrongen. Jag var däremot lite nervös, då han gärna ville gå så nära kanten som möjligt, gulp! När jag inte fotade detta foto, så gick jag på hans utsida, för säkerhets skull. Killen i tuff mössa från KappAhl, tröja från Zara och jeans från Kappahl (födelsedagspresent från faster Alexandra och kusin Emilia). Tycker Kappahl för övrigt har fått in så mycket fina kläder till killar, toppen säger jag!
Skorna är dö-tuffa förresten, ni ska få se en närbild på dem en dag. Han fick de i födelsedagspresent av moster Mimi.




Bättre eftermiddag äb så här hade vi inte kunnat ha, helt underbart på alla sätt och vis!
Kram på er alla!


Kommentarer
Tvilling

Tusen tack min älskade bästa vän, det betydde så otroligt mycket för mig. Jag kan inte beskriva det med ord men mina ögon blir återigen fyllda av tårar när jag läser ditt inlägg <3 All kärlek till dig och din fina familj, jag älskar er! Nästa gång får Milton åka tåg hela vägen till Stockholm istället!

2012-05-29 @ 23:18:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0