Mors Dag

Grattis alla fina Mammor, idag på mors dag! Det är roligt att få paket, jag fick av Milton i morse och gav till min mamma i förmiddags. Men den finaste gåvan är ändå Milton, inga presenter i världen är värt något, jämförelse med honom. Trodde aldrig det skulle gå att älska en människa så mycket och känslan av att vilja göra allt för honom är obeskrivlig. Och att veta att känslan bara blir starkare och starkare för var dag gör mig nästan förvånad. Det var jobbigt med en bebis för väldigt nästan 2 år sedan, vakna nätter, kolik och den där känslan av att lära känna en ny människa under lång tid. Frustration många gånger om och jag är glad att vi alltid har varit två, om ansvaret över Milton. Nu är det trots/gräns-testning och allt kring det. Men trots dessa grejer, oavsett ålder, är det fantastiskt vad en människa kan förändra en annan (mig) så mycket och ge så mycket glädje, kärlek och mååånga andra känslor som inte går att riktigt ta på. Tack Milton för att du är den du är. Du är det finaste jag vet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0