Miltons kalas i bilder

Nu äntligen har jag fått bilder från Miltons kalas. Vi hann inte fota något alls själva, utan min syster fick agera fotograf (som vanligt) så bilderna är ärligt snodda rätt av från hennes blogg, som ni hittar HÄR (<-- länk).

Kakkalas var det, från vänster; kanelbullar och vit choklad-bullar, lavendell-kakor, kola-kakor och ooey-gooey-brownies (som knappt syns på silverfatet!). Det var nog uppskattade kakor verkade det som, tur det!




Milton förstod inte riktigt det där med att öppna paket, så vi fick hjälpa till en del ;)



Här provar han sin nya balanscykel, som han fick av farmor, farfar och "små-fastrarna" ;) Den är poppis och det är en bra grej tycker jag, just balanscykel.




En av presenterna från mormor och morfar var en gräsklippare, den är även den poppis :) Den låter ju lite dessutom, plus i kanten från Miltons sida ;)




Inget kalas utan sång och tårta, Milton tyckte det var konstigt när vi sjöng för honom, men lyssnade fint det gjorde han !




Närbild på tårtan. Den innehöll ett lagen med mango-mousse, ett lager med vit chokladtryffel-mousse och sedan spacklad med grädde. Vitt köpt marsipanlock fick det bli denna gång och smurfen är från min farmor och den fick pryda tårtan.




2 ljus skulle blåsas ut, med lite hjälp från mig :)




Sedan kom det rök, vilket var lite fräckt ;) Fina fina Milton..




På tal om fint, tre generationer, den fjärde (jag!) fattas, men vad gör väl det? Mamma, min Morfar och Milton - tre av mina absoluta favoriter. Min Morfar är världens bästa, som jag tycker om honom!





Sådär ja, en del bilder blev det ;) Som sagt, barnkalas skall alltid dokumenteras ;) Det är viktiga grejer det!
Tack Syrran för foto-hjälpen, det var guld värt!
Kram från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0