Måndagslista nr 81

Hoppsan, det var så mycket igår så jag glömde faktiskt av listan!
Ni får en försenad lista istället ;)
Denna vecka är jag glad över...

...Miltons kalas på lördag. Det må vara as-jobbigt att ha kalas med alla förberedelser innan, men när det väl är kalas för ett barn så överträffar det allt!

...värmen som är här nu, speciellt såhär på morgonen när man står och väntar på tåget och slipper frysa, fantastiskt!

...att jag igår hann baka både kanel- och vitchoklad-bullar och lavendel-kakor (de blev förvisso skitfula, men äh goda var de ;) )

...att Marcus är ledig idag, Vilket betyder "vardagshjälp" mer än morgon och kväll.

Det får vara min lista denna vecka. Hoppas allt är bra med er. Nu är jag påväg till skolan för grupparbete, vilket ofta innebär kortare skoldag och det är ju också en sak att vara glad över :)
Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0