Måndagslista nr 80

Åttionde listan är det dags för idag, herrejisses! Det har blivit några stycken.
Idag är jag lite extra glad över...

...helgen som har varit och gett mig ny energi, framför allt gårdagen. Tänk att en söndag kan vara så härlig!

...att det är kort-vecka med långledigt torsdag, fredag, lördag och söndag för Milton och mig, inte för Marcus dock, som jobbar som alltid :(

...att Miltons rum börjar ta form. Ja, det går ju inte fort, sakta men säkert, som man brukar säga ;) Det kommer i alla fall bli jättefint, taket är nu målat 1,5 gånger, alltid något!

...att Milton är en hejare på att prata, oj vad jag älskar det!!

...att Marcus och jag bara älskar vårt hus och vår trädgård. Denna sommar känns det som att vi kommer kunna njuta av den mycket mer än förra året, då allt var så nytt, sommar-vädret lös med sin frånvaro, vi byggde stall och hade fullt upp med att bo in oss, i år blir det till att njuta, vilket vi redan gör!

...att fåren har kommit "hem" !! Inte våra givetvis, vi har ju inga. Men någons, och de bor här några månader, strax utanför vår tomt och vi tycker så mycket om det!

Det får avsluta min lista. Nu ska jag platta håret och sedan dricka en stor mugg te. Snart kommer min andra hälft hem från fotbollsträningen, då blir det tv-mys i soffan :) Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0