Måndagslista nr 78

Hej vänner! Vet att jag är sen med listan, men gårdagen gick till annat helt enkelt :) Så den försenade listan får ni nu. Idag (måndag/tisdag) är jag extra lycklig åt...

...det fantastiska vårvädret som gjort att vi har kunnat sitta ute och ätit något mål mat både igår och idag, heja våren!

...att vi går in i maj idag, välkommen säger jag!

...25-årsfesten vi var på igår. Tack fina Sofie för att vi fick vara en del av din dag! Där vi träffade många "gamla" vänner och bekanta, så underbart!! Och ännu mer ser jag nu fram emot vår fest i sommar, som än är under planering :)

...att Milton är den han är. Vilken kille alltså. Han har ett galet humör och en vilja av stål. Men han är så fantastisk på alla vis och pratar jättemycket. Han är bara så fin, älskade barn!

...att jag lever det liv jag gör.

Detta får avsluta min lista för idag. Kram allesammans, ha en min 1:a maj!



Kommentarer
Madde

Tyckte jag såg er promenera förbi förtältet;) Ja där är så fint:) Min mormor hade stuga där förr, så lite barndomsminne att komma tillbaka!!kram

2012-05-01 @ 22:14:21
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/
Isacs Mamma

Hej! Förlåt om jag stör! Men jag har börjat med dagens blogg inne hos mig;)



kika gärna in :)

Dirketlänk:



http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html



Puss och Kram

2012-05-02 @ 08:06:47
URL: http://isacsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0