Födelsedagsmorgon

Ja allt ska väl förevigas när en kille fyller 2, inte sant? ;)
Såhär såg lite av morgonen ut; när jag kom hem från jobbet så förberedde jag snabbt "frukost på sängen" i form av flagga, paket och vällingflaskan. Japp vår 2-åring dricker fortfarande välling till frukost. I paketen låg boken som finns på en annan bild, med kalasfina kläder på! Han fick även ett kök. Det ska bli färdigmonterat idag :)

Nu är jag påväg hem från skolan och mår skitdåligt. Sov 4 timmar natten mellan lördag till igår och natten till idag jobbade jag och så direkt till skolan. Nu ska jag hem och s.o.v.a innan killen ska hem från dagis! Godnatt



Kommentarer
Sanne

Inget konstigt med två-åringar som fortfarande dricker välling ;) Det gör flera flera stycken på mitt jobb :)

2012-05-28 @ 19:01:48
URL: http://theennas.blogg.se/
Anonym

Stort, stort grattis till Milton! Och grattis till er, Fanny och Kalle, som fått ha honom hos er i hela två år:) Det går så fort!

2012-05-28 @ 22:13:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0