Träningsbyxor!

Äntligen har jag blivit färdig att köpa nya träningsbyxor! Ett par träningstights som det ska bli riktigt roligt att få träna i framöver! Hade det inte varit för att jag har så galet ont i halsen så hade jag varit på gymmet nu i skrivande stund, men jag får hålla ut någon dag till, kanske på fredag? Jag hoppas verkligen att jag kan på fredag!!




Har Sveriges fulaste fötter, hahaha ;) Har fel på mina stortår ju, så de är väldigt böjda "ut" mot de andra tårna, Hallux valgus. Men äh, så länge jag inte har ont av det (vilket jag inte har för tillfället i alla fall), så får det se ut som det gör ;)
Nu tv, surfande och te-drickande en stund innan sängen. Så som en vardagskväll ska spenderas. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0