Torsdagen

Ännu en dag har gått. Vi har spenderat eftermiddagen i andra delen av Skåne, Marcus och jag, då vi varit på begravning. Marcus farmor har avlidit. Tråkigt såklart, men nu slipper hon lida. Och begravning är aldrig roligt :( Samtidigt var det roligt att äntligen få träffa denna sida av släkten, vilket jag aldrig har gjort.
Kvällen har spenderats här hemma med eftermiddagens barnvakter, min syster och Macke :) Vi körde på filmkväll här.

Nu är jag verkligen jättetrött och min röst är nästan helt borta. Godnatt på er och kram!



Kommentarer
Anonym

Usch för begravning:( Hoppas att Kalle mår hyfsat ändå, trots förlusten av sin farmor.

Skönt att det kändes bra att träffa släktingarna till sist, det var väl på tiden med tanke på hur länge ni varit ihop;)

2012-03-30 @ 11:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0