Snart så...

...är det lunch för mig (när ni läser detta, det är så himla bra med tidsinställda inlägg!).
Sitter med all säkerhet nu med en hungrig mage och längtar efter varm mat. Jag är som en klocka, prick klockan 11,00 börjar jag känna suget efter lunch och sedan har jag en tuff timme framför mig att härda ut innan det är dags, phu!
Jag älskar mat och jag älskar att äta, speciellt lagad mat, det är det bästa!

Annars bjuder inte denna dag på något speciellt. En helt vanlig vardagseftermiddag helt enkelt.
Igår däremot när jag kom hem, var huset städat (som alltid när älskade M är ledig) och jag kom med soppa. Bara att värma till och hela familjen njöt. Efter det gick vi ut och fixade i trädgården. Jag älskar att göra sådant tillsammans, fixa och dona, pyssla och göra fint. Och verkligen tillsammans blir det ju; Marcus, Milton och jag, hund, katt och hästarna som står och hänger vid staketet - helt fantastiskt, tänk vilken tur jag har!!

Hoppas ni har en fin onsdag, kramar härifrån!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0