Internationella Kvinnodagen

Och med det vill jag hylla kvinnorna i mitt liv! Jag väljer att bara nämna några få namn, för jag är så rädd att missa någon :) Överst på "min lista" står i alla fall min syster Mimi, Mamma, Svärmor och Anna - ni är världens bästa!! Nedanför dessa finns en hel rad med kvinnor som jag idag vill hylla och som verkligen gör mitt liv mycket bättre!

Idag snöar det visst (såg jag i morse när detta inlägg skrevs). Jag måste skynda mig hem efter praktiken och ta emot mitt nya hö som kommer, men ligger det kvar efter det så hoppas jag på pulkaåkning med Milton. Det gäller att passa på, för snart är det vår :)

Kram på er!!



Kommentarer
Tvlling

Du är en av de starkaste kvinnorna jag känner och du inspirerar mig <3

2012-03-09 @ 10:41:18
Matilda Karlsson

Tack min svärdotter att jag blev nämnd på din lista det värmde. Kram Svärmor<3

2012-03-10 @ 20:56:58
URL: http://photosbym.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0