Full fart mot (och hela) helgen!

Japp, två fullspäckade dagar har jag haft och har precis landat i soffan. Kvällen har bestått att pizzabulle-bak inför helgen och läggning av Milton hittills. Jag skulle tagit mig till gymmet nu, men orken fanns helt enkelt inte.
Helgen består av ved, ved, ved, ved, ved, massor av ved! Det ska sågas, klyvas, lavas och fikas. Mycket frisk luft helt enkelt. Men så är det att bo i hus och vill man vara klar i tid innan det blir för varmt så är det bara att ligga i och dra igång!

Killarna sitter där uppe vid vars en dator och sysslar med "kill-grejer" (de spelar alltså något spel) och jag sitter här och håller på med "tjej-grejer" (läser bloggar och sådär), så en lagom social kväll helt enkelt ;) Ganska skönt egentligen.

Nu ska jag dricka mitt te och sedan ska jag pausa från datorn och ta en varm dusch. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0