Det är inte ofta...

...jag kan säga att söndagen är bättre än lördagen var, men idag är det verkligen så och denna kvinna vaknade idag upp på rätt sida, trots att et är söndag och trots att jag vaknade upp på Miltons golv efter att ha sovit där sedan klockan 03 inatt. Men jo då, dagen idag är bra och vädret är ju underbart!

Började med att släppa ut hästarna och andas frisk luft, klappade pälsklingarna lite extra i hagen också. Sedan in och sänkte en mugg te. Innan klockan var 09 stod jag utanför tomten med Yda och laddade för en joggingtur, peppad till tusen. Och ja, det gick ju faktiskt ganska bra. Lite powerwalk i mellan åt, men vadå, jag är inte gjord för att springa, jag är övertygad om det ;)




Vad är egentligen löpbandet mot en sådan här joggingtur, i naturen tillsammans med min bästa vän Yda?! Inte mycket som slår det här!



Snöret sover och jag ska sätta mig med böcker och datorn, försöker kicka igång mig själv till det här, men jag hade ju mycket hellre gått ut och befunnit mig i trädgården. Jaja, var sak har sin tid. Vi ska ut i eftermiddag så fort Milton vaknat, det laddar jag för ;)

Kram på er, hoppas söndagen är fin hos er också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0