TGIF

Japp fredag igen och ledig helg står för dörren, för hela familjen, woohooo!
Inga planer alls egentligen för helgen, mer än för mina hästars del. Känns ganska skönt faktiskt, men jag har en känsla av att det kommer vara fullt upp ändå :)

Jag sitter hemma och pluggar och fryser, brrrr! Tycker så synd om studenterna idag, för vädret är verkligen inte på deras sida. Jo visst är det uppehåll, men det är ju superkallt.. Själv har jag bylsat på mig en tjock kofta och funderar på att elda i kaminen senare idag.
På tal om student, så är jag lite nervös. Vi har inga student alls att fira i år och det känns konstigt, kommer knappt ihåg när det hände sist? Har jag missat någon??!! Eller är det faktiskt ett år utan studenter för vår del? Märkligt ;)

Nähä, dags att fortsätta här. Hoppas ni har det bra - och grattis till dagens studenter önskar jag!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0