Sommardans

Oj vilken kväll vi hade igår!! Det var helt galet kul och jag längtar redan till nästa "supporter-fest" ;)
Vi började väldigt "städat" med grillning och långbord i tält på en fin gård i Nävlinge med en massa vänner. Min syster med sambo och Marcus och jag åkte tillsammans upp.
Här är min fina syster och jag.



Min sambo och svåger väntar på maten. Vi hade himla tur med vädret och det var riktigt varmt och skönt!


Såhär såg det ut längre ner på bordet ;)






Min bordskavaljer Oskar :)


När klockan var runt 20 gick traktorn, hahaha ;) Allihop fick åka traktorsläp, jag kände mig som student på nytt! Skithärligt och enormt uppfriskande. Och ja, asroligt!! Svåger-Macke och jag. Jag undrar fortfarande vad det är för märklig ljusstrimma över hans ansikte? Gloria?! ;)


Älskade systern och älskade sambon på vagnen.


Finaste systern ever! Hon ser också ut att njuta av färden! Det gjorde vi nog allihop :)

 

Såhär såg första delen av kvällen ut, resten har jag inga bilder på. Men jäklar vad roligt vi hade det!! Och galet tur med vädret. DJ'n slutade spela runt 01 och precis då började det regna, snacka om flyt!

Fint hade de gjort uppe på idrottsplatsen också med stort tält och dansbana utomhus. Tack för en toppenkväll!!

 

Idag mår jag som jag förtjänar, gissar jag på, phu.. Nu börjar det dock rätta till sig lite och jag är snart människa igen, tack och lov. Men äh, det är lätt värt att må såhär idag, jag överlever.

Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0