Måndagslista nr 86

Hej på er! Ny sommarvecka, men än är inte vädret på sommarsidan direkt..
Idag är jag extra glad över att...
 
...det är Marcus och min åttonde förlovningsdag.
 
...Milton är frisk igen, woohooo!!
 
...att födelsedagarna är över för i år i detta hus, haha.. Visst det är väl roligt att ha kalas, men alltså det för verkligen mycket med sig. Vi får se hur vi (jag..) gör till nästa år. Kanske skippar vi vuxen-kalasen och åker iväg eller något istället?
 
...Dusty är här på kollo idag igen, myshunden!
 
...att jag går på schema nu över sommaren. Det är så mycket lättare att planera vardagen då.
 
...att Marcus jobbar en vecka till innan han går på fyra veckors semester, woohooo! Mycket ledighet tillsammans sen i några veckor, det ser jag fram emot :)
 
Nu ska jag och Milton städa lite här hemma. Kram från mig till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0