Måndagslista nr 83

Ny vecka redan, gud vad veckorna går fort, snart har halva året gått, inte klokt egentligen och lite ångestframkallande egentligen, inte sant?
Men i vilket fall så är det dags för Måndagslistan. Idag är jag extra glad över att...

...jag mår så himla bra! Jag har haft ett jättejobbigt år, verkligen. Samtidigt som det har varit väldigt givande, roligt, utvecklande och fantastiskt. Men samtidigt bland det jobbigaste jag varit med om faktiskt. Jag har kommit halvvägs och jag är otroligt stolt över mig själv.

...det är sommarlov. Eller ja, jag ska ju läsa en kurs i sommar på distans och jobba, men det blir ändå inte på samma vis som året nu har blivit - jag behöver ju knappt lämna byn, om jag inte vill ;)

...vi har 4 dagar ledigt tillsammans allihop denna vecka - hur skönt är inte det?

...jag har så fina människor runt mig och som får mig att må bra!



Tänker inte göra listan längre, utan har fått med det viktigaste. Just känslan över att må så bra är fantastisk. Jag mår egentligen ofta ganska bra. Har lätt för att bli irriterad och är otroligt långsint. Men jag är ingen som direkt går och surar över att vädret är skit, att sommaren är slut, att det är mörkt på vintern eller massor av snö, att huset är stökigt eller att vi behöver handla. Istället försöker jag fokusera på bra saker, vilket jag oftast lyckas med när jag är helt själv. Precis just då känner jag alltid hur bra jag mår. Konstigt att jag alltid gör det när jag är helt själv, kanske är det då jag hinner känna efter?


Hoppas ni också mår bra! Det önskar jag Er. Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0