God mat och utbildning

Vilken rubrik va?!
Egentligen två helt olika saker.
Vi börjar med det första.
God mat: Ikväll gjorde jag fantastiskt god mat, alltså ärligt. Skit i Jante, jag berömmer här med mig själv. Just matlagning är inte min starkaste sida, men ikväll så ;) Och så enkelt egentligen - folie-mat, två olika paket/portion. I det första paketet låg skivade nypotatis, purjolök, flytande margarin och kryddor efter smak. I det andra paketet låg en laxfilé med kryddor efter smak. In i ugnen på 225 grader tills det är färdigt och sedan har du en helt fantastisk måltid!

Utbildning: Fick en kommentar med frågor kring utbildningen jag går. Jag läser Internationell företagssäljare/marknadsförare och mer information kring utbildningen hittar ni HÄR (<--- länk). I framtiden vill jag arbeta med marknadsföring helt enkelt, mer än så vet jag knappt själv i nuläget, även om jag såklart har mina drömmar.. Tidigare elever jobbar med lite olika, många på IKEA, vissa har satsat på den ekonomiska biten, andra arbetar som säljare, så det är lite olika.

Hoppas jag svarade nog så utförligt kring min utbildning, läs gärna mer på hemsidan jag länkade till :)
Kram och godnatt!


Kommentarer
Sandra

Ja komsikoms till IKEA!!

=)

Alltid kul med lite folk som INTE är från älmhult dit ;)

2012-06-14 @ 18:41:07
URL: http://sandranielsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0