Fina Hästarna!

Det känns så himla bra just nu. Jg är peppad till att hålla på med hästarna och jag gör det med glädje. Det var längesedan jag kände mig såhär glad åt att syssla med hästarna, förmodligen senast i början av graviditeten, vilket är 3 år sedan.. Känns hemskt längesedan och fruktansvärt när jag ser det i skrift sådär, men det känns verkligen jätteroligt att vi är på gång igen! Hoppas hoppas hoppas denna positiva inställning håller i sig länge nu!

Igår hann jag med båda hästarna själv. Först en ridtur på min fina Armani, som faktiskt skötte sig riktigt bra och var himla trevlig att sitta på. När i kom tillbaks, möttes vi av en liten pojke, som gäääärna ville klappa och rida på Armani ;) Första gången för Milton i en sadel!





Efter Armani var det dags för min lilla Malva. Första gången på promenad med tömkörningsoutfit på! Stora lilla tjejen skötte sig helt fantastiskt bra!!



Nu snabb promenad med hundarna, japp vi är hundvakt idag till min fina Dusty. Sedan lunch. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0