Vinbär

Vi har både svarta och röda vinbär och ärligt talat, hur gott är det inte då??? Först nu börjar de (äntligen!) bli lite mogna. Milton har dock inte riktigt förstått skillnaden mellan röda och gröna, inte lätt det där ;) Men gott tyckte han att det var oavsett. Tydligen var de röda bättre än de svarta, jag håller med honom!
Här har ni en nybadad liten kille. Lockarna har precis torkat!
 
 
 
 
Pincettgreppet har ju suttit läääääänge nu ;) Det är väl inarbetat
 
 
I natt ska jag jobba, vi hörs igen i morgon. Nu ska jag packa ihop mina saker till natten och sedan njuta av lugnet här hemma. Killarna är iväg en sväng så det är bara jag och Yda hemma, vilket inte är helt fel ibland. Lugnt och skönt är min melodi såhär timmarna innan jobb. Speciellt sådana här dagar när vi har pulat och grejat på hemmaplan mest hela dagen, då är jag värd lugnet just nu. Kram och godnatt önskar jag er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0