Semestervardag

Det måste sådana här dagar kallas. Röj hemma, både ute och lite plockande inne, i stan och handlade lite snabbt, middag hos svärisarna, storbråk med barnet när vi skulle hem därifrån (suck!), kvällsgos hemma, lägga barnet i typ 1,5 timme (note to self - korta ner sovtiden på dagen!), soffmys själv med vovven, jordnötter och en flaska vatten. Bygglov på tv4play går varmt, andra avsnittet nu ;) Googlar på intressanta projekt som jag vill genomföra här hemma, oooohh vad roligt! Återkommer om och när det blir så som jag vill ;) Det lär dröja, så ha tålamod!
 
Marcus är iväg och dricker en öl med en vän, så jag har hela huset för mig själv! Det är ganska skönt egentligen, semestertider eller inte. Vi träffas ju mycket egentligen, inte konstigt då man ändå bor tillsammans ;) Men just ensamtiden på kvällen är skön att ha helt för sig själv, jag trivs med soffan för mig själv, min lilla hund vid sidan och få titta på vad jag vill på tv, alltså inte fotboll, hahaha..
 
Imorgon kommer fina gamla gymnasievänner till mig på besök, som jag längtar efter tjejerna!!
Hoppas allt är väl med er, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0