Måndagslista nr 89

Hej på er! Vilken dag, hej och hå!!
 
Idag är jag glad över...
 
...att vi avslutade förra veckan på bästa vis - glassutflykt vid havet, underbart och energisamlande!
 
...att jag har fått träffa min fina Anna idag, bästa bästa Anna!!
 
...att vi har varit på utflykt idag, Ikea, hahaha.. Mer barnväntligt varuhus finns inte. Vi skulle haft en soffa med oss hem, men var nog några himla optimister som skippade släp, hahaha! Ingen soffa med oss hem, nej ;)
 
...att förkylningen börjar ge med sig, tack och lov :)
 
...att jag är ledig med killarna enda fram till helgen woohooo! Förslag på dagsutflykter eller annat att hitta på?
 
 
Nähä, nu ska jag dricka mitt te och mysa med min hund, även det är jag glad för just nu ;) Stor kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0