Måndagslista nr 88

Hej på er!
En dag sen med listan, orkade inte sitta vid datorn alls igår då min nacke för tillfället iinte mår bra vilket gör att jag också mår sådär. Det går lite upp och ner det där :)
Men idag måndag (tisdag ;) ) är jag extra glad över att...
 
...nacken ändå känns bättre idag!
 
...min Marcus har semester!! Älskar't !
 
...Milton är världens roligaste, underbaraste och bästa barn
 
...att jag ska åla och hälsa på en av mina bästa vänner under förmiddagen, som jag längtar efter att få krama om henne och umgås en lång stund!!
 
Detta får avsluta min lista för idag. Vi hörs senare, då har jag lite bilder att bjud på ;)
Kram härifrån!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0