Kräftskiva 2012

En kräftskiva i bilder kommer jag bjuda på nu ;) Vi hade en barnfri och jätterolig kväll igår som inte var över förrän 04,30 i morse eftersom det slutade med utgång och "natta-mat" hos oss. Eftersom min kamera kom fram relativt sent under kvällen, så kom inte alla med på foto eftersom vissa gick hem tidigare.
 
En större del av ligan samlade vid ett bord :) Fotot har jag stulit på nätet ;)
 
 
 
Världens Bästa Vän! Och så en svägerska plus hennes sambo :)
 
 
Syrran, Adde och min svåger :)
 
 
 
Diskussioner kring vilken musik som ska lyssnas på? Det var flera diskussioner kring musiken under kvällen, hahaha..
 
 
 
Love is in the air ;) Hampe och älskade Marcus.
 
 
Som sagt, love is in the air, haha...
 
 
Favoriterna alla kategorier typ! Älskade Alexander och Malin med oss.
 
 
På Björksäters toalett, precis som förr i tiden, hahaha.. Oj så längesedan vi var där. Inget hade förrändrats, varken utseendet på stället, musiken eller dj'n. Pinsamt ;)
Mina två favorittjejer. Som om en månad blir stockholmare båda två. Hur gick det till?! Mer om detta i ett annat inlägg, håll uppsikt!
 
 
 
I väntan på taxin hem ;)
 
 
 
Natta-mat hos oss. Pajrester från tidigare på kvällen. Och vars en stor mugg mjölk, mums...
 
 
...tillsammans med kvällens stjärna, Nille. Han hade fixat sånghäfte och kunde låtarna, duktigt!
 
 
Det var nästan ljust innan vi kom i säng. Japp, vi tog en rejäl sovmorgon. Typ till lunch ;)
 
 
 
 

Idag kom syrran hit och hjälpte oss att städa ute i "festlokalen", tack snälla! Det är så skönt att ha städat undan allt, riktigt skönt!! Tack alla ni som var här igår, det var jätteroligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0