Hejdå Juli!

Snart ska jag snabbt svira om och sticka till jobbet.
Dagen har så gott som passerat. Jag steg upp runt 14,00 och gjorde vid mig så smått innan jag tog en walk hem till mina föräldrar där Milton och fika väntade. Mötte upp syrran halvvägs och vi slog ihjäl sista biten av promenaden tillsammans med prat :)
 
Sedan när Marcus kom hem vid 18,30 (jag hatar vardagar...) så gick jag ut och gjöt några plattor. Det är verkligen skitroligt! Tre som blev färdiga idag. Det är lite som julafton när jag försktigt bankar ur plattorna ur formarna. Sedan är det lika mycket julafton att behöva vänta ett dyng från att jag lagt i ny betong i formarna innan jag får banka ur från formarna igen ;)
 
Och nu sitter jag här och räknar ner sista kvarten innan jag måste så smått bege mig. Dags att sätta fart, packa väskan och sådär. Vi "hörs" senare i ett tidsinställt inlägg. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0