Gårdagen !

Hej vänner! Nu äntligen kommer gårdagens bilder!
Milton var väl förberedd på vart vi skulle och var snabb med att krypa in i bilen ;)  Lägg märke till vår lilla vagn, rekommenderar den fortfarande rejält - Babyjogger City Mini (finns med tre eller fyra hjul, vår är med fyra).
 
 
 
Väl på plats så passade vi på att sola först. Stort cred till Miltons moster Moa som är välrdens bästa "lek-tant" så vi föräldrar fick njuta av solen i lugn och ro, ljuvligt att få den möjligheten!
Efter en hel del sol och lite fika så tog vi bilarna till glassbåten och handlade just glass (utom svärfar som tog en sillamacka istället). Vi gick sedan och tittade på vattnet och båtarna. Jag saknade helt plötsligt att ha segelbåt just då.. Ja det gör jag ofta sommartid och vet speciellt en plats jag gärna hade seglat till igen och igen och igen.. Men jag förstår varför pappa sålde fina "Moana", som hon hette, det tar en hel del tid.
Farfar och Milton sitter och snicksnackar på bryggan.
 
 
Milton och farmor tittar på båtarna tillsammans :) De snicksnackar nog, de också.
 
 
Milton provsatt statyerna vid bryggan, fina fina Milton.....!
 
 
Älskade Du Milton.. Vad hade jag varit utan dig??
 
 
Framme på kvällskvisten tog vi en lång promenad allesammans och hamnade vid ytterligare en båthamn där det fanns både stora och små stenar att "poppa" i vattnet, där blev vi kvar en stund och hade jätteroligt. Japp, kasta stenar i vatten är roligt även för vuxna ;) Visst är min sambo snygg i limegrön fleece-jacka?! Skulle jag bli av med honom så är han i alla fall lätt att hitta, hahaha ;) Nej men till hans försvar så frös han och fann denna i husvagnen. Och jag ska inte säga något, jag lånade en jag också, fast jag stod ju bakom kameran!
 
 
En underbar dag hade vi tillsammans allesammans i husvagnen igår, helt underbart och något jag hoppas på att vi snart kan göra om!
Nu ska vi slänga oss i sängen, jag är trött och hoppas inatt att kunna få ta igen lite sömn. KRAM och godnatt!


Kommentarer
Mimi

Du menar faster Moa ;)

Svar: Haha ja jag menade givetvis faster Moa, inte moster ;) Så tokigt!
Fanny Lindborg

2012-07-04 @ 09:42:23
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0