Det tar sig ;)

Jag gjuter plattor för fullt, riktigt riktigt roligt är det! Nu ser ett par med "mönster" va? Detta rekommenderar jag andra att göra, det är roligt och lätt att pyssla med!!
 
 
Godmorgon på er! Idag börjar Marcus jobba igen. Konstigt och trist, men så är det. Veckorna har gått så himla fort. Semester och ledighet är underbart och jag älskar det. Jag hade kunnat vara ledig alltid tillsammans!
Idag fyller min mamma år, grattis mamma! Så senare blir det kalas, jag längtar jättemycket :)
 
Vi hörs senare vänner, kram på er!


Kommentarer
Emma

Hej! Vad fina plattorna ser ut, har länge tänkt tanken men inte ågat ta tag i det än, kanske dags nu:)

Sv. Vad snällt du tänkte på mej angående hjulen till Emmaljungan, tyvärr är det inga sådana hjul vi ska ha utan punkteringsfria med en annan fälg, jättesynd men tack för omtanken:) Har beställt nya och dom var ju svindyra;) Ha det bra, kram emma

2012-07-30 @ 11:20:29
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0