Snö, snö, snö!

Var ute och gjorde stallet halvfärdigt och gav hästarna middagshö för en stund sedan och jisses vad det snöar!! Nu sitter jag inne i soffan och pluggar, eller jag gör lite research till mitt individuella arbete, som SKALL skrivas färdigt ikväll, basta! Brasan är tänd, små-djuren ligger här och sover (givetvis) och Milton sover där uppe.
Marcus jagar och kommer nog vara borta hela långa dagen. Även han är nog nöjd med vädret tror jag, det är lättare att se spår från djuren, se om man träffat djuren vid ett skott etc. med lite snö på marken.

Fortsätter det såhär, så asar vi nog på oss tjocka kläder sen och ger oss ut med pulkan, mysigt värre =) Har bara en bebispulka till Milton, sen förra vintern, men jag tror nog att han kan åka i den ikväll också, om jag hittar den vill säga.

Hoppas allt är väl med er, här är det toppen idag. Det är ju något visst med helg, även om jag har att göra ändå. Dessutom snöar det ju som sagt, vilket gör mitt humör lite lite bättre, medan många anra verkar känna tvärtom ?!

Kram på er, hoppas ni har en fin helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0