Pulkaåkning

Ja, ni vet iPhone tar ju inga höjdarbilder, men nu var det dessutom helt mörkt ute, så vi får väl vara nöjda med det lilla (och hoppas snön ligger kvar i morgon!!) =)
Milton och jag rotade fram bebispulkan sedan i fjol och tog en tur. Ja jag hade ju tänkt mig en tur, men vi gick en sväng och kom hem igen, men Milton ville absolut inte hoppa av den där pulkan så jag slängde in hästarna medan han satt och tittade på och sedan gick vi igen. Så sammanlagt drog jag runt honom en halvmil. Hej träningvärk i armarna imorgon ;)
Men herrejisses så skönt det var och det är ju så vackert!! Jag tror att jag hade passat att bo i Norrland för jag har inga problem med mörker och snö egentligen.
Milton ser kanske inte så värst road ut, men han ser ofta ut sådär - gravallvarlig och tyst, när det är något nytt, spännande och som han tycker om. Gillar han inte det så hörs det fort, kan jag lova ;)





Nu ska jag plugga en sväng. Vill så gärna bli klar med mitt individuella arbete och få det ur världen, men just nu har jag verkligen kört fast.. Men jag ska bita ihop, googla lite till och förhoppningsvis släpper skrivkrampen.
Hoppas allt är väl med er, kram härifrån!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0