Mina skuggor

Här i mörkaste hallen, satt mina två kompisar och väntade på mig när jag kom ner från övervåningen efter att ha nattat Milton, Marcus är ju på fotbollsträning och stackars djuren hade bara varandra som sällskap under tiden jag var uppe, Sötlökar!

Detta är ju inget nytt; mockar jag så är de där, är jag i hagen så är jag där, promenerar Milton och jag på vägen så är de där, sitter jag i soffan (som nu) så är de här, är jag där uppe så väntar de (konstigt nog) nere och bli glada när jag kommer. Är så glad åt mina två små fyrbeningar, de berikar mitt liv enormt mycket och jag är så tacksam över att vi har dessa två varelser just här hos oss.

 


Nu har jag ätit lite sen kvällsmat. Det brinner i kaminen och teet står på bordet, mysigt värre. Dock har jag inte tid att sitta här och slö-surfa mer, utan måste övergå till mina skolböcker och lite skol-surfande helt enkelt.
Kram till er, sov gott senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0