Mina Älskade Djur...

Från en riktig skitförmiddag som har gjort mig så arg, så arg, så kom jag hem för att inta lunch och ge hästarna lunch. Mina småttisar var givetvis med. Och det här med djur, jag själv hade aldrig velat leva utan djur omkring mig, det är en så stor del av mig och en lika stor del av familjen som vi tvåbeningar. De är så obeskrivligt viktiga för mig, eller för oss rättare sagt.
Det ger ett så otroligt lugn och en sådan glädje att få umgås med dessa fyra, i grupp som nu för en stund sedan, eller en och en. De ger så mycket tillbaks, mest genom bara att finnas där eller genom att hitta på lite upptåg, som bara dem kan!
Min Armani och min Malva stod plikttroget vid staketet och väntade på sitt hö. Det slog mig, att detta är första vintern på många år, som mina hästar har rejäla hagar att gå i. Inte enorma, men så de kan röra sig ordentligt.




Min Vilse-bus. Passade på att öva sina klättrar-färdigheter och klättrade här lite upp och ner till fågelholken ovanför. Kanske i hopp om att finna en fågel?


Min lilla Yda var nog allt lite avundsjuk över kattens klättrande, hon fick nöja sig med stengärdet. Inte fy skam det heller kanske?




Foton tagna med iPhonen, att det alltid är den man har närmst till hands! Dessutom helt oredigerade foton, men det får ni ta ;)
Nu ska jag fortsätta med mina studier. Inte alls motiverad, efter denna förmiddag. Men nu är jag iaf hemma och kan sitta för mig själv i lugn och ro, innan Milton ska hem från dagis. Honom saknar jag och börjar redan nu räkna ner, dryga 2,5 timmar kvar!!
Kram på er alla, vi hörs lite senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0