Long time, no see!

Hej vänner! Jag har varit bra frånvarande sedan förra veckan känner jag. Det var en tuff tentavecka med mycket tid framför datorn och jag blev nog lite mätt på att sitta framför datorn, så i helgen har datorn legat nedpackad och vi har haft semester från varandra ;)
Helgen har varit lugn. Jobb fredag natt vilket innebar sovande för min del under gårdagens förmiddag. Marcus har haft jobbehelg så inga äventyr här direkt. Har dock träffat Jennie vid två tillfällen, oh så trevligt och alldeles för längesedan!!

Marcus är och tränar nu och Milton sover. Detta är den skönaste stunden på dagen faktiskt. Lugnt och skönt, det sprakar från kaminen och mitt te står på bordet. Film på tv och sådär lugnt och skönt som det bara kan bli vid den här tiden på dygnet, mysigt!

Jaha nähä, nu ska jag fortsätta med mitt soff- och datorhäng, like it! KRAM, vi hörs imorgon =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0