Hemma igen

Ligger på Miltons golv och lyssnar på hans andetag när han sover så gott, mysigt och rogivande.
Tentan gjord och jag hoppas så innerligt att det gick vägen. Efteråt blev det lunch på stan med Milton, svärmor och min ena svägerska, tack snälla för sällskap och lunch!!
Vi var inom en sväng på HM och Kalle var den som för ovanlighetens skull fick något ;) Han var inte med på stan, men hittade ett par byxor till honom och slog till. Annars är det vanligast att Milton får, det är roligast att handla åt honom ;)
Hoppas ni har en fin dag. Jag ska gå ner och städa lite och sedan starta datorn och dra igång mitt projekt till fredag. Kram och hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0