Gråa Hår

Det är sant. 24 år gammal, TJUGOFYRA ÅR!!!!!! Och börjar alltså bli gråhårig. Det här bekräftades på riktigt idag, av min mamma. Har misstänkt det en liten tid nu, men hoppats att det inte var så, men jodå...

Jag har ju alltid sagt att jag ska bli blond, den dag jag börjar bli gråhårig, eftersom det är lite lättare (?) att dölja det gråa i det blonda. Men alltså, jag trodde ju inte riktigt att mina gråa hår skulle börja komma redan NU.

Livet är bra orättvist ibland. Och tänk ändå att jag ser det som en så stor orättvisa. Ibland ser man på livet med olika ögon, egentligen är det ju ingen stor sak. Ingen jättestor i alla fall.

Nu plugg, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0