Gör om - Gör rätt

Idag har jag bara suttit framför datorn, jag menar verkligen bara vid datorn. Ett kort avbrott på 40 minuter då stallet fixades. Sedan gick en timme till att hämta Milton och skjutsa honom till farmor där jag fick gosa ytterst lite med honom och fick i mig lite fika.
Sedan for jag snabbt in till sambons jobb där chefen fick hjälpa mig lite med dessa datorprogram - tack Snälla Peppe för hjälpen, det behövdes och nu är jag i full gång!!

Ja som sagt, jag har suttit med mina annonser till examinationen som är imorgon, sedan 9,15 i morse. Det känns i rygg och huvud nu. Men eftersom inget har gått min väg och inspirationen har legat på noll så har jag nu börjat om. Första annonsen klar, äntligen! Och jag är relativt nöjd till och med!! Eftersom jag vill att alla fem annonser håller samma typ (eftersom det är en annonsserie), så fortsätter jag med första som mall, så jag hoppas innerligt att det flyter på bättre nu, det känns så i alla fall ;)

Tittar precis upp mot tv'n och ser att sporten är igång, herrejisses, jag har inte ens märkt det! Det är inte riktigt mitt typ av program. Ska snabbt slå över, för jag orkar inte lyssna på kommentatorerna i Innebandyn just nu. Marcus är ändå uppe och lägger Milton, så han tycker nog inte på!
Nu är det dags att fortsätta, kram och hej. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Peppe

Det var ingenting, bara kul. Fick lite studiesug igen ;-)

Hoppas att du får ihop det nu!

Tror att det kommer bli riktigt snyggt!

Lycka till!!

Kram

2012-01-12 @ 21:57:16
URL: http://jalkling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0