Astrid Lindgren

Nu dessa dagar, eller ja hela jullovet (som barn, unga och lärare har, inte jag alltså) så går Astrid Lindgrens klassiker på Canal+. Och inte nog med det, de går minst två gånger om dagen - herrejisses vad jag älskar det!!!! Dock får jag alldeles för lite gjort kanske, för jag kan ju inte låta bli att titta ;)
Just nu är det Lotta på Bråkmakaregatan och hon är ju helt ljuvlig, hahaha! Böcker har jag i knät och försöker lära mig den där nedrans balansräkningen.. Jaja, man ska inte ha det för bra ;)
Hoppas allt är väl med er. Här blir det snart full rulle då Milton bör vakna och Marcus kommer från jobbet! Efter det blir det snabba ryck: Göra färdigt stallet, göra oss iordning, packa ihop väska och matstol till Milton och fara iväg :)
Vad gör ni andra idag? Lediga? Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0