Tidigt i morse...

...gick jag upp. Klädde mig varmt och pep ut till mina hästar. De var nog lite förvånade, de brukar bli det när jag dyker upp innan 07 om morgnarna ;)
Egentligen är det bra synd att man inte oftare tar vara på dygnets timmar mer än vad man (jag) gör. Det är himla vackert ute så dags när solen börjar gå upp över trädtopparna, snön gnistrar och det är så tyst, så tyst.
Jag grämer mig lite över att jag inte tog ett foto som beskriver vad jag menar, men det var så kallt om fingrarna så jag ville behålla vantarna på. Tyvärr, för jag ångrar det lite just nu. En morgon snart kanske?
Nu stannar strax mitt tåg i Hässleholm och det är dags att byta tåg. Hoppas allt är väl med er och att ni får en fin dag. Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0