Powerwalk

Jag är för tillfället an galen socker-råtta. Detta sug ska bort och träning ska istället tillkomma. Nåja, träning var nog att överdriva, men lite powerwalks och cykel-turer etc. ska det bli mer av. Saknar gymmet i stan så himla mycket, jättemycket verkligen. Men det är bara att inse, jag hinner inte. Skolan, Milton, djuren och huset upptar alldeles för mycket av min tid, men det hade varit underbart.
Jaja, ikväll tog jag barnvagnen och gick en rask promenad, varken mer eller mindre. Fortsätter uppdatera er här framöver med lite träningsurdrag från den bästa appen (mobil-appen) Runkeeper. Den är kanon, du kan lätt se hur långt du gått/sprungit etc., i vilket tempo och så vidare. Anledningen till att jag väljer att lägga upp det här, är eftersom då kommer jag ju inte undan ;) Påminn mig om det blir för sällan!





Nu dags att fortsätta plugga, ska förbereda mig inför redovisning imorgon och se över mitt individuella arbete, för jag tänkte slänga in det också imorgon, så jag helt och fullt kan fokusera på tentan resten av veckan.
Kram till er från mig!


Kommentarer
britta bloggar

Tydligen tar det tre veckor för hjärnan att bli av med sockersug. Bara så du vet!

2012-02-20 @ 14:54:15
URL: http://brittabloggar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0