Nej, nej, nej!

Oj, det var inte meninget att härom dagen låta besviken över mitt liv, det är absolut ingen som har klagat eller på något vis påtalat mitt ospännande liv! Det är nog bara det att jag själv ibland behöver påminna mig om hur fint jag har det. Det är så lätt att gå omkring här och känna att jag inte hinner med allt jag vill, inte träffar alla jag vill hinna träffa och så vidare. Det jag menar är att jag är så himla nöjd med mitt liv egentligen, men ibland (alltid!) tar den vardagliga vardagen över och annat/andra får väntas på sig, tyvärr. Ändå känns det många gånger som att jag inte gör allt för mycket i min vardag och hade hunnit med mer, men sedan ska man ju orka också....

Nej, nog nu om det inlägget. Det var egentligen inget negativt inlägg, bara en liten påminnelse för min egen skull =)


Milton och jag gick upp tidigt, trots att vi var iväg en sväng igår så vaknade han tidigt. Under förmiddagen har vi hunnit med inne-bus/mys, ätit, diskat och duschat. När klockan närmade sig lunch började Milton tjata om att få sova, sötunge! Så det var bara att få i honom lite lunch och sedan direkt upp i säng, han somnade ovanligt fort så nog var han trött alla gånger ;)
Hästarna har fått lunch och nu är det 100 % studier som gäller för mig, ända tills Snöret vaknar igen. Kram fina ni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0