Milton Binka

På en stol vid köksbordet, blickande ut mot fårhagen, uppfart, garage och vägen. Där ska Milton stå och vinka (binka!) så fort någon ska köra från oss. Tack och lov har han slutat bli sådär jätteledsen så fort någon ska köra - han har nog kommit på att personen faktiskt kommer tillbaks (oftast gäller det pappa) senare. Men det är viktigt att vinka. Inte för att han egentligen vinkar sådär värst mycket. Han står och tittat lite på personen, lite på fåglar, på blommorna eller ljuslyktan som står på bordet och så lite på personen där ute igen. Men jag, jag vinkar för fulla muggar, för oss bägge två!
Ser ni några handavtryck på rutan? Jag ser ju det varje dag på fönstret, men är inte så säker på att det syns på bild?





Iag har vi lite sjukstuga här hemma, tråkigt.. Men när Milton har vaknat blir det en promenad för oss tror jag, vi behöver friskluft, båda två!
Kram till er från mig, vi hörs senare =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0