Måndagslista nr 69

Hej på er! Ny vecka och nya tag, bokstavligen här hemma kan man säga. Det har varit en jättejobbig dag för mig och det är skönt att dagen är över. Jag har ändå så mycket att vara glad över. Så idag är jag så himla glad över...

...att Milton finns i mitt liv, han ger mig så himla mycket och är det finaste jag vet.

...att även Marcus alltid finns där för mig och ställer upp i vått och torrt. Alla dessa år tillsammans är verkligen helt underbara och jag älskar honom så himla mycket!

...att jag har haft en bra helg med fika med världens bästa Anna, träffat mina föräldrar några gånger och bara tagit det lugnt, härligt!

...det är ny vecka och att den förra veckan är över, ooohh vad jag är glad över det!



Nu ska jag försöka plugga lite, vilket jag behöver känner jag. Hoppas ni alla har det bra.
Kram till er från mig


Kommentarer
Tvilling

Ja, nu går det att kommentera bloggen igen (Jag har haft problem med det om jag glömt säga det!) Tack för fikan i helgen hjärtat, jag vill ha mer kvalitetstid snarast! Massa kärlek

2012-02-14 @ 08:27:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0