Lördagkväll

En väldigt regnig dag idag och vi har inte varit utomhus mycket. Så blött eftersom det är tjäle i marken så allt det blöta har ingenstans att ta vägen. Det är det värsta nu, hoppas det mjuknar fort ute! Till "middag" idag blev det våfflor, grädde och sylt - herrejisses så GOTT! Milton gjorde inget annat än tjatade om voffvoff, som då betyder våfflor, för även han älskade det och åt säkert 1,5 våffla själv, om det räckte, tokiga unge! Till det lyssnade vi på Cornelis Vreeswijk, som så ofta nu förtiden. Jag är uppväxt med Cornelis och har alltid lyssnat på hans musik. Nu kör vi vidare på det med Milton :)

Milton är nu i säng, pappan i huset lägger honom idag så jag ska plugga som vanligt. Tänkte dock piffa upp lördagen med popcorn om en stund, som sagt det är ju ändå lördag ;) Grupparbete står på schemat för kvällen, nåja jag ska sitta själv, men det handlar om grupparbetet. Det individuella ska ses över en sista gång och sedan är det 100 % tenta-plugg som gäller från och med måndag eftermiddag, ja jäklar vad här ska pluggas i dagarna!

Nu måste jag kila, kanske jag kikar in här senare ikväll igen. Kramar!


Kommentarer
Therese

Hej Fanny!

Ja nu börjar det verkligen lossa. Så himla glad att jag tagit mig upp och blickar framåt. Mår konstigt nog himla bra, betydligt bättre än vad jag gjorde dom sista månaderna i vårt förhållande.

Jag pluggar lite inför en utbildning jag ska gå i mars, Färdighetstränarkurs i DBT. KOmmer även utbilda mig till DBT-terapeut till hösten. Ska bli himla kul och en rejäl utmaning.



Hoppas ni haft en fin helg, kram.

2012-02-19 @ 11:27:46
URL: http://fesan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0