Ille, låna, tack, så

Söta fina Milton har haft en höjdar-kväll, först hos mormor och morfar och sedan en kort sväng hemma, som hade kunnat bli mycket längre, om Milton själv hade fått bestämma ;) Först hos mormor och morfar var det fullt ös först med middag och efterrätt och massor av prat vid bordet. Sedan var det bygga-bygga-bygga och prata-prata-prata som gällde. Milton ÄLSKAR att bygga med lego med sin mormor och OJ vad han pratar mycket, det är så himla roligt att se! Tack älskade ni för ikväll, det var så mysigt!

Väl hemma så var det också fullt ös - alla djuren skulle Vilse få låna, precis alla. Därav rubriken: Ille = Vilse. Han var mycket generös idag, den där Milton ;)




Vilse var sådär måttligt road, men han är en så snäll och tillfreds katt som ställer upp på mycket.




Hrm... Denna flodhäst heter, precis som alla hästar i Miltons värld, Armani. Tror inte att min Armani tar det som en komplimang direkt, eller vad tror ni?! Själv tycker jag det är lite gulligt!




Ursäkta bildkvalitén, jag kunde ju satt igång blixten på telefonens kamera, men det gjorde jag såklart inte, dumt.. Men ni ser ju vad det föreställer.
Nu ska jag plugga tänkte jag. Marcus är på fest och jag är enda vaken här, det gäller att passa på.
Kram på er, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0