Dubbla klipp!

Bloggens i särklass fyndigaste rubrik, ni kommer förstå varför om ni fortsätter läsa ;)
Lite har vi ändå fått gjort idag, dagens första klipp är ett helt gäng böcker om pojken Kråke. En del av dessa böcker har jag läst när jag jobbade på förskola, för barnen där, och jag tycker himla mycket om dessa. Så nu ska Milton få dem av oss, fast inte än utan när han fylle 2 år i maj, så de läggs undan till dess.
Kommer över allihop; 9 läsböcker och 1 kokbok för 100 kr - vilket klipp!




Dagens andra klipp är Miltons frisyr ;) Det syns inte direkt bra på denna bilden, men lite sådär med kökssaxen under tiden som Milton duschade, det gäller att passa på när killen är road av något annat! Och eftersom det inte syns så tydligt här, kan ni ju tänka er att det var sisådär 4 cm längre tidigare, fast allt är ju lockigt så det gör ju att det bara ser ut som att jag klippt någon centimeter. Varm är han också, syns det?! Vi tycker om vår kamin och eldar massor, därav dessa röda kinder.



Nej, nu ska jag slänga i mig lite mat jättefort och sedan är det studier som väntar här för fulla muggar.
Kram och hej!


Kommentarer
Anonym

Visst är det mysigt med tända brasor:) Men lova att elda försiktigt bara, har ju varit ovanligt mycket husbränder i Hlm/Krstd-trakten på sistone, med nedbrunna hus och dödsfall, för att folk eldat för hårt i sina kaminer!

Hoppas ni piggnat på er igen btw:)

2012-02-22 @ 21:40:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0