Det är aldrig rätt tidpunkt...

...att vara sjuk.. Nu är givetvis helt fel tidpunkt då jag som sagt har tentavecka och så praktik nästa vecka.. Hur ska detta gå?!

Vi är sjuka, hela två-bens-styrkan här hemma. Eller nä, de två andra börjar ändå piggna på sig, Milton är precis som vanligt. Men jag har nog drabbats av något annat, med feber och galet ont i kroppen. Men hellre det än magsjuka som de två andra var legat sjuka i.

Nu ska jag ner och äta en semla, någonstans tycker jag att jag är värd det!
Mina föräldrar var här och ställde en påse proviant åt oss på trappan, knackade och sprang mot bilen igen, hahaha! Ja vem vill egentligen bli smittad?! Tack så mycket mamma och pappa!

Nu: semla! Kram och hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0