Dagen före tenta....

...är alltid sådär fruktansvärd och hemsk. Självförtroendet är nere och krälar på golvet, under mattan och det känns alltid sådär hemskt i magen. Det känns som om inget jag läser fastnar och inget som jag läst tidigare kommer jag ihåg.

Jag hoppas verkligen att det går min väg imorgon (och mina klasskompisars väg givetvis), jag tycker faktiskt att jag är värd det. Skiter i Jante, idag också (det var ju ändå ett tag sedan), och tycker verkligen att jag är fullt värd att fixa tentan imorgon. Tycker jag har jobbat på bra denna delkurs (vilket jag alltid försöker göra) och dessutom är detta bland den mest intressanta kurs vi har haft under hela utbildningen, därför hade det kännts extra roligt att visa framfötterna lite imorgon.

Jag har suttit hela dagen med tenta-plugg (9-16), har haft medryttaren som gjort stallet så det blev endast en snabb lunchpaus för egen räkning under dessa timmar. Sedan skulle Milton hem från dagis och efter det fram till 19 ungefär så var det Milton, matlagning och prat med sambon som gällde. Efter det studier igen. Jag ska fortsätta nu igen tänkte jag, några timmar till. Sova och vila huvudet får jag göra imorgon eftermiddag och hela helgen, som jag längtar!

Kram på er alla, vi hörs!


Kommentarer
Mimi

Det kommer gå bra syrran håller tummarna

2012-02-03 @ 10:59:02
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0